Magali Van Heupen

T clubhuis: +32(0)14321022
T secretariaat: +32(0)472624646
M: info@golfclubnuclea.be

De dames spelen 2 keer per maand op dinsdag een wedstrijd, soms is dit een uitwisseling met een andere club.

De wedstrijden spelen we sequentieel en qualifying met een gezellig samenzijn achteraf.
Uitwisselingen spelen we altijd in shotgun formule (FUN), we vertrekken samen en komen samen terug. Dit bevordert de gezelligheid, meestal is er ook een etentje achteraf.
Iedereen die minstens hcp 54 heeft, is welkom.
Eenmaal per jaar gaan we met de dames op stap op een driedaagse golfreis, altijd fun.

Maandelijks organiseren de heren een Qualifying-wedstrijd (QC) en een FUN-wedstrijd.

De QC-wedstrijden lopen van april tem oktober, de FUN wedstrijden het ganse jaar door, dus ook tijdens de winter.
De wedstrijden gaan telkens door op vrijdagnamiddag.
In augustus is er de jaarlijkse “Herenreis”, op verplaatsing.
Het is een gezellig samenzijn, met 2 overnachtingen en driemaal spelen op een mooie 18-holes baan.

QC (wedstrijdleiding Captain)
FUN (wedstrijdleiding Tony Binnenmans)

Binnen Golfclub Nuclea zorgt de sectie 50+ Senioren voor het welzijn van alle 50+ Senioren die graag in clubverband een wedstrijd willen spelen.

Deze wedstrijden zijn bestemd voor alle 50+ Senioren spelers met een HCP van 0 tot en met 54. Soms met indeling in aparte HCP groepen. In de winter van 1 november tot 30 maart worden er iedere twee weken non qualifying Stableford wedstrijden georganiseerd. In de zomer van 30 maart tot 1 november zijn er verschillende wedstrijden. Zo zijn er in principe 8 qualifying Stableford wedstrijden en 8 zogenaamde FUN wedstrijden, die meestal als FBBB (met zijn vieren) gespeeld worden in diverse formules.
De qualifying wedstrijden bestaan uit zowel 9 holes als 18 holes wedstrijden. Eenmaal per jaar is er het 50+ en 65+ Senioren Clubkampioenschap, waarbij Strokeplay (zonder HCP) gespeeld wordt. Verder zijn er diverse clubontmoetingen tegen onder meer de Kempense en Steenhoven uit Mol en tegen Witbos, Tervuren, Lummen en de Lilse. Met Witbos en Bernalmont worden zogenaamde E313 wedstrijden gespeeld. Kortom voor alle 50+ Senioren spelers zijn er voldoende verschillende wedstrijden om aan mee te doen. Iedereen is van harte welkom !

Aanpak grensoverschrijdend gedrag binnen GCN

De club API (aanspreekpunt integriteit) is een laagdrempelig aanspreekpunt waar alle betrokkenen terecht kunnen met een vraag, vermoeden of klacht over (seksueel) grensoverschrijdend gedrag.

Carl Peeters en Sakia Werelds zijn de club API’s voor Golfclub Nuclea. Je kan hen steeds contacteren via mail: api@golfclubnuclea.be of je spreekt hen aan op de club.

Zij luisteren graag naar je vraag of verhaal en behandelen jouw melding in alle discretie en geven advies over mogelijke vervolgstappen of doorverwijzingen.